شرایط و مقررات فروشگاه کادو کفایتی دیزاین

شرایط و قوانین

هدف ما از ابتدا جلب اعتماد و رضایت مشتریان بوده و همیشه سعی کردیم الویت را رضایت شما عزیزان قرار دهیم و خوشبختانه این تلاش بی ثمر نبوده و امروز شاهد رضایت مشتریان عزیزمان هستیم. ما به جهت تعامل بهتر و درک متقابل با شما مشتریان عزیز و محترم مواردی را در بخش ذیل آورده ایم که عقیده داریم می بایست آنها را بدانید. شایان ذکر است که خرید و سفارش از کفایتی دیزاین، به منزله پذیرش موارد مذکور تلقی خواهد شد و استثنایی وجود نخواهد داشت. کفایتی دیزاین در هر زمان پایبند مقرارت این صفحه خواهد بود و به امید آنکه با تلاش بی وقفه ما و دقت شما عزیزان هیچ گاه مشکلات احتمالی زیر پیش نخواهد آمد. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

به همین منظور، فروشگاه کفایتی دیزاین برای ارائه محصولات خود یک ساز و کار و قوانین تعریف کرده که به شرح ذیل می‌باشد. آخرین بروزرسانی این قوانین مربوط به تاریخ 1399/09/9 می باشد.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های کفایتی دیزاین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های کفایتی دیزاین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات کفایتی دیزاین اقدام کند.
همچنین از آنجا که کفایتی دیزاین یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا اقدام می‌کند.

ماده اول: تعهدات فروشگاه

  • کفایتی دیزاین همواره در تلاش است تا کلیه مرسولات سالم بدست شما عزیزان برسد. به همین منظور بسته بندی مناسبی را برای محصولات در نظر گرفته ایم که این مدل بسته بندی براساس تجربه ای که طی این سال ها بدست آمده طراحی شده و احتمال صدمه دیدن محصول، نزدیک به صفر رسیده است. با این وجود، بدلیل حمل و نقل محصولات ما توسط پست و یا باربری اتوبوسرانی، امکان نظارت توسط ما میسر نخواهد بود. به همین خاطر ممکن است در بعضی از مواقع محصولات در طول مراحل ارسال صدمه ببیند. این صدمه معمولا برای شیشه تابلوها اتفاق می افتد که می توانید سفارش خود را بدون شیشه ثبت کنید. بنابراین  خسارات ناشی از شکستگی شیشه تابلوها بر عهده فروشگاه نمی باشد.
  • کفایتی دیزاین متعهد به ارسال پیش نمایش طراحی و صوت (در صورت لزوم) جهت بررسی مشتری و کسب تأیید و رضایت نهایی اوست. بدیهی است بعد از تایید پیش نمایش، کفایتی دیزاین مسئولیتی در قبال تغییرات بیشتر در طرح یا صدای شما نخواهد داشت. حتی اگر بصورت شفاهی یا مکتوب به سمع و نظر کارشناسان ما رسانده شود یا اشتباه و خطا از جانب ما بوده باشد.
  • تغییرات و اصلاحات بعد از تایید پیش نمایش، تنها در صورت امکان و با هماهنگی کارشناسان ما با دریافت مبلغی وجه بیشتر قابل انجام خواهد بود.
  • کفایتی دیزاین مسئول ارسال سفارشات و تحویل آنها به شرکت پست یا باربری اتوبوسرانی می باشد. از آنجایی که کفایتی دیزاین کنترلی روی روند کاری این شرکت‌ها ندارد، امکان تعیین دقیق روز یا ساعت تحویل میسر نیست.
  • کفایتی دیزاین متعهد می‌شود که هرگونه ویرایش لازم را برای طراحی محصول مشتری، قبل از چاپ و تایید کامل توسط مشتری، اعمال نماید و هیچ قصوری را نداشته باشد.
  • کفایتی دیزاین در حفظ حریم خصوصی مشتریان متعهد می‌شود و هیچگونه عکس و یا هرگونه اطلاعات دیگری را از مشتریان خود، به اشتراک نخواهد گذاشت.

ماده دوم: تعهدات خریدار (مشتری)

  • مشتری موظف است در وارد کردن اطلاعات اعم از اطلاعات مربوط به ارسال و یا ثبت سفارش محصول، دقت لازم را به عمل بیاورد و کلیه اطلاعات را به طور کامل و صحیح، در فیلد مربوطه وارد نماید.
  • در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه برای ثبت سفارش محصول، مانند تاریخ، زمان، متن و… اصلاح آن بعد از چاپ ممکن نبوده و در صورت درخواست مشتری فقط با پرداخت مبالغ مربوطه امکان پذیر خواهد بود.
  • مشتری موظف است با دقت محصول خود را انتخاب نماید، این فروشگاه هیچ تعهدی برای تغییر یا پس دادن محصول خریداری شده ندارد.
  • مشتری موطف است پیش نمایش طراحی را با دقت بررسی کند و در صورت وجود هرگونه مشکل از جمله مشکل تایپی، غلط املایی و… در طرح اولیه محصول، مراتب را به طراح و پشتیبانی فروشگاه اعلام نماید. امکان اصلاح طرح بعد از تایید پیش نمایش، چاپ و یا ارسال وجود ندارد.
  • در صورتی که توضیحات محصولات نامفهوم می باشد کاربر موظف است از طریق سامانه پشتیبانی مشتریان و یا تماس تلفنی، اقدام به پرسش نماید.
  • مشتریان محترمی که در تهران حضور دارند، در صورت انتخاب شیوه ارسال فوری با اسنپ یا الوپیک، زمان آماده شدن محصول به آن‌ها اعلام شده و هزینه ارسال و همچنین هماهنگی لازم با اسنپ و یا هر پیکی که برای ارسال محصول خود در نظر دارند، برعهده مشتری محترم می باشد.
  • مشتری موظف است زمان رسیدن کالا را با دقت در نظر بگیرد و سپس نسبت به تکمیل سفارش بپردازد و همچنین باید در نظر داشته باشد که در ایام پر ترافیک کاری مانند پایان سال و ولنتاین ممکن است ارسال سفارشات در موعد مقرر ارسال نشود که برای اطلاع از زمان تقریبی ارسال کالا، می تواند از طریق پشتیبانی فروش سایت این مورد را جویا شود.

ماده سوم: پشتیبانی و خدمات پس از فروش

  • تمامی تابلو های لایت باکس دارای گارانتی یک ساله سیستم نورپردازی می باشد. در صورتی که هرگونه مشکل در سیستم برق تابلو اتفاق افتاد، می توانید تابلو خود را برای ما بفرستید و آن را به صورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد. دقت داشته باشید که هزینه های ارسال در این گارانتی بر عهده مشتری محترم می‌باشد.
  • کفایتی دیزاین در برابر انتشار نمونه کار بر اساس تابلوی سفارش داده شده مشتری مانعی نخواهد داشت. مگر مشتری به طور اکید درخواست کرده باشد که تابلوی سفارشی وی بصورت نمونه کار در صفحات اجتماعی کفایتی دیزاین منتشر نشود. همچنین مشتری مختار است هر زمان که اراده کند از کفایتی دیزاین تقاضا کند تا تابلو وی از بخش نمونه کار و تبلیغات حذف گردد.
  • امکان عودت وجه، در صورت لغو سفارش توسط مشتری، فقط 24 ساعت پس از ثبت سفارش و قبل از انجام طراحی و ارسال پیش نمایش امکان پذیر خواهد بود.

ماده چهارم: رفع مسئولیت

  • عواقب درج اشتباه اطلاعات در هنگام ثبت سفارش و مشکلاتی که بر اثر این امر موجب می‌شود، برعهده مشتری محترم می‌باشد و این فروشگاه هیچ مسئولیتی را در این زمینه عهده دار نخواهد بود.
  • زمان آماده سازی و ارسال محصولات به دلیل دست‌ساز بود، زمانبر بودن مراحل ساخت و همچنین احتمال وجود خطای انسانی در هنگام ساخت محصولات، ممکن است در زمان اعلام شده میسر نگردد. این فروشگاه هیچگونه تعهدی مبنی بر ارسال محصولات راس زمان و تاریخی مقرر را ندارد و مشتری نسبت به این موضوع اطلاع دارد.
  • این فروشگاه هیچگونه مسئولیتی را در قبال ارسال محصولات با اسنپ و دیگر سرویس های تاکسی اینترنتی ندارد و هرگونه مشکل احتمالی برعهده مشتری محترم می‌باشد.
  • این فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال مشکلاتی که بدلیل بی دقتی مشتری در بررسی پیش نمایش طراحی بوجود می‌آید، عهده دار نخواهد بود.
  • در صورتی که مشتری فایل های موردنیاز جهت طراحی (در صورت نیاز) را دیر ارائه کند یا پیش نمایش را به موقع تایید نکند یا هرگونه تأخیر نامطلوبی در پاسخگویی داشته باشد، مسئولیت تأخیر در آماده شدن سفارش بر عهده مشتری خواهد بود.
  • ارسال فوری مرسولات فقط با هماهنگی قبلی مقدور است و ثبت سفارش فوری بدون هماهنگی قابل قبول نبوده و مراحل ارسال براساس روال عادی انجام خواهد شد و این فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال زمان دقیق ارسال و نحوه ارسال سفارشات فوری عهده دار نخواهد بود.

ماده پنجم: تحویل سفارش

  • در صورت ارسال با پیک کفایتی دیزاین، همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند.
  • در صورت ارسال کالای شکستنی مثل انواع تابلوها، توسط هر روش ارسالی، لازم است در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود و پس از آن هیچگونه مسئولیتی عهده دار ما نخواهد بود.
  • هنگام تحویل مرسوله از مامور پستی، مرسوله را در حضور مامور پستی باز کرده و در صورت صحت و سالم بودن آن را قبول نمایید و در غیراینصورت از قبول آن خودداری نمایید.

 

© کلیه محتویات سایت کفایتی دیزاین شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت کفایتی دیزاین تعلق دارد.