کادو, مقالات تابلو آسمان, مقالات تابلو لوکیشن, مقالات تابلوها

بارکد یا QR code چیست + آموزش اسکن بارکد

5
(59)

بارکد یا QR code چیست؟

QR Code یک بارکد دو بعدی است که توسط تلفن های هوشمند قابل خواندن است. این بارکد اجازه می دهد تا بیش از 4000 کاراکتر را در یک بارکد دو بعدی رمزگذاری کنید. کدهای QR ممکن است برای نمایش متن به کاربر، باز کردن URL، ذخیره مخاطبین در دفترچه آدرس یا نوشتن پیام های متنی مورد استفاده قرار گیرند. “QR Code” یک علامت تجاری ثبت شده از DENSO WAVE INCORPORATED است.

فرق بارکد یکتا و بارکد پویا چیست؟

ما در کفایتی دیزاین به مخاطبان خود 3 مدل بارکد را ارائه می دهیم تا این آیتم طراحی خارق العاده بتواند در کنار دیگر آیتم های طراحی کادو شما را بیش از پیش خاص تر کنند. این بارکدها عبارتند از:

۱. بارکد رایگان: دارای گارانتی مادام العمر بوده و می تواند شامل یک متن نامحدود و یک عکس باشد. این محتوا، قابل تغییر نیست و این بارکد با رمز قوی محافظت می شود.

۲. بارکد یکتا که دارای گارانتی مادام العمر بوده و می تواند علاوه بر عکس و متن فقط یک فایل، شامل صدای شما، متن، موزیک، ویدئو و هر فایل دیگری که درنظر دارید، باشد و این فایل، قابل تغییر نیست و این بارکد با رمز قوی محافظت شده و حداکثر حجم فایل مربوطه ۱۰ مگابایت است.

۳. بارکد پویا که دارای گارانتی مادام العمر بوده و روی سایت ما یک صفحه شخصی اختصاصی خواهید داشت که این بارکد با رمز فوق قوی از آن محافظت شده و می توانید بی نهایت متن، عکس و ویدئو و موزیک و هرچیزی که در نظر داشته باشید را تا حجم ۵۰ مگابایت در این صفحه داشته باشید و هربار که بخواهید محتویات آن را اصلاح و به روزرسانی کنید.

چرا بارکد پویا را انتخاب کنم؟

در یک رابطه عاشقانه و دوستانه احتمال هر اتفاقی وجود دارد. ممکن است شما زمانی تصمیم به حذف یا تغییر محتوای بارکد خود را بگیرید. این امکان برای همه بارکد ها فراهم است.

ولی گاهی ممکن است شما بعد از گذشت چند سال، باهم به سفر بروید و عکسی بسیار زیبا بگیرید که دوست داشته باشید آن عکس برای همیشه یادگاری بماند. یا اینکه شما صدای کودک خود را برای بارکد انتخاب کرده باشید و بخواهید که بعدا به آن عکس هایی از روند رشد کودک خود را نیز اضافه کنید تا بارکد شما خاص تر شود و مواردی از این دست.

این امکان و قابلیت ویرایش، تغییر محتوا و همچنین گذاشتن فایل های متعدد و نامحدود، فقط در بارکد پویا فراهم است و فقط با این بارکد است که می توانید آلبومی از خاطرات خود را برای همیشه ماندگار کنید. آلبومی از عکس های خاطره انگیز شما، موزیک های مورد علاقه شما و یا ویدئوهایی خاص.

آموزش اسکن بارکد

آموزش اسکن بارکد QR code

اسکن QR code شامل چهار مرحله می باشد

اسکن QR code شامل چهار مرحله می شود که عبارت است از:

1- پیدا کردن بارکد: این آیتم طراحی با ظاهر واضحی که دارد به راحتی قابل تشخیص است و می توانید آن را روی محصول خود پیدا کنید.

2- اسکن بارکد: در بسیاری از تلفن های هوشمند و تبلت های جدید، اسکنر کد QR در خود برنامه دوربین گوشی تعبیه شده است. برای اسکن آن فقط کافیست که با باز کردن برنامه دوربین گوشی و نگه داشتن آن روی کد QR، آن را اسکن کنید. اگر تلفن هوشمند یا تبلت شما چنین ویژگی ندارد، می توانید از برنامه های اسکنر استفاده کنید. در این صورت، برای خواندن کدهای QR با تلفن هوشمند خود، به یک نرم افزار مناسب روی تلفن هوشمند خود نیاز دارید. برای دستگاه های مبتنی بر Android، می توانید از انواع اپلیکیشن های بارکدخوان مختلف نظیر Barcode Scanner که توسط تیم ZXing ساخته شده است، استفاده کنید. در دستگاه های iOS مانند iPhone، می توانید از اسکنرهای QR Code نظیر i-nigma که در AppStore موجود هست، استفاده نمائید.

3- بازکردن لینک بارکد با مرورگر: پس از اسکن آن، به شما یک لینک نمایش داده می شود. تلفن هوشمند خود را به اینترنت متصل کرده و این لینک را با استفاده از مرورگر دلخواه خود نظیر Google Chrome باز کنید.

4- دسترسی به محتوا: اگر مراحل را درست پیش رفته باشید شما به همین راحتی قادر خواهید بود که به محتوای بارکد خود دسترسی داشته باشید و می توانید آن را بی نهایت بار اسکن کنید و از آن لذت ببرید.

حفظ حریم خصوصی شما

همیشه مهمترین موضوع در کار ما، حفظ حریم خصوصی مشتریان بوده و به آن احترام گذاشته ایم و تمام تلاش خود را برای این مهم به کار گرفته ایم چرا که حریم خصوصی شما همانند قلب ماست و به خوبی از آن محافظت خواهیم کرد.

اگر بارکد شما حاوی مطالب و فایل های شخصی باشد، ما به صورت خودکار برای آن رمز قوی می گذاریم تا هر کسی نتواند به محتویات بارکد شما دسترسی داشته باشد. در این صورت پس از باز کردن لینک بارکد خود در مرورگر، برای دسترسی به محتوای آن، از شما رمز درخواست می شود که باید رمزی را که ما برای بارکدتان قرار داده ایم را وارد نمائید. اینگونه محتوای شما و حریم شخصی شما برای همیشه محفوظ خواهد ماند.

چرا باید بابت بارکدها هزینه پرداخت کنم؟

هزینه ای که شما پرداخت می کنید تمام آن صرف هزینه های نگهداری و تامین امنیت محتوای شما خواهد شد. قطعا تهیه فضایی مناسب و ایمن برای نگهداری فایل های خاطره انگیز و شخصی شما هزینه خواهد داشت و ما موظف هستیم تا وقتی که به کار خود فعالیت داریم این فضا را برای شما در کمال امنیت و آسودگی خاطر، فراهم کنیم تا از این آیتم طراحی خارق العاده و جذاب، فقط و فقط لذت ببرید!

این مطلب چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 59

تاکنون امتیازی ندارد! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

همانطور که این مطلب را مفید دانستید...

ما را در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *