مقالات تابلو لوکیشن, مقالات تابلوها

تابلو لوکیشن، سرآغاز یک اتفاق مهم

کادو تابلو لوکیشن
4.8
(43)

نصب تابلویی هنری از نقشه شهر که خودتان آن را شخصی سازی کرده اید راهی عالی برای ثبت موقعیت جغرافیایی مورد علاقه شماست. خاطرات خوش را با تابلو لوکیشن به یاد آورید تابلویی که می توانید نقشه آن را به هر سبکی که دوست دارید شخصی سازی کنید و به عزیزان خود هدیه دهید. تابلو شخصی سازی شده لوکیشن مورد نظر خود را برای هر مکان خاصی با طرح دلخواه خود، به ما سفارش دهید.

تابلو لوکیشن چیست؟

ایده اصلی تابلو لوکیشن یا مکان نما، فضا و مکان است. این اطلاعات در تابلو می توانند در زندگی ما نقشی خاطره ساز ایجاد کنند. باید دانست که ما تمام خاطرات و تجارب زندگی خود را در یک موقعیت مکانی و فضایی تجربه کرده ایم. تصور کنید که شما در یک مکان خاص و در زمان مورد توجه تجربه ای بسیار خاص در زندگی تان به هم خورده است.

این تجربه موجب می‌شود که هر بار که از آنجا گذر می کنید آن خاطرات خوش برای شما تداعی شود. با این تفاسیر می توان این نکته را یادآور شد که فضا و مکان علاوه بر اینکه زمینه را برای رخدادهای زندگی و احساسات ما فراهم می کنند می تواند تداعی کننده خاطرات ما باشند.

تابلو لوکیشن خودتان را شخصی سازی کنید

ما با ارائه طرح های مختلف، طراحی اختصاصی لوکیشن مورد نظر شما و همچنین ارسال پیش نمایش طراحی قبل از چاپ، این امکان را فراهم کرده ایم تا تابلو و کادوی مورد نظر شما همانی شود که انتظارش داشته اید. از نقشه های سیاه و سفید مینیمالیستی گرفته تا نقشه های مدرن و رنگی، تا نقشه های جذاب شهری را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم.

متن های دلخواه خود را برای تاثیر بیشتر این هدیه بر مخاطب خود، به آن اضافه کنید. این متن می تواند یک نقل قول الهام بخش یا یک پیام شخصی باشد. حتی می توانید این کادو هنری را بدون متن سفارش دهید تا فقط نگاه کردن به آن لوکیشن، خود گویای تمام خاطرات شما باشد. هنگام سفارش تابلو لوکیشن شخصی سازی شده خود، این انتخاب با شماست.

تابلو لوکیشن، یک هدیه جاودانه است

ما همیشه سفر، تجربه مکان‌های جدید و ملاقات با افراد جدید را دوست داشته ایم. تابلو لوکیشن، یک هدیه مناسب برای جشن گرفتن تمام خاطرات زیبا از ماجراهای شخصی شما است. این نقشه سفارشی را برای مکان های خاص خود با طرحی دلخواه، شخصی سازی کنید و آن را به عزیزان خود هدیه دهید.

📍اولین بار کجا همدیگه رو دیدین؟
📍کجا بهش پیشنهاد ازدواج دادی؟
📍کجا دلت براش رفت و یک دل نه صد دل عاشقش شدی؟
📍اولین خونه مشترکتون کجا بوده؟
📍و…

این تابلو لوکیشن (موقعیت جغرافیایی) مکانی خاص برای شما رو برای همیشه ثبت و ماندگار خواهد کرد. از آیتم فوق العاده این تابلو که بارکد موزیکالش هست هم غافل نشوید که میتواند صدای شما، آهنگ، ویدئو و هر چه را که دوست دارید را برای همیشه ماندگار و هر بار پس از اسکن آن خاطراتتان را زنده کند.

برای آشنایی با از دیگر آیتم های طراحی و شخصی سازی تابلوها اینجا کلیک کنید.

هر مکان

هر مکانی روی زمین را که دوست دارید، انتخاب کنید. مهم نیست چه بزرگ و چه کوچک باشد. ما با استفاده از ابزارهای طراحی خود می توانیم نقشه شما را از هر مکان روی زمین ایجاد کنیم. ضمناً، ما پیش از چاپ نقشه شما، پیش نمایشی از آن را برای شما ارسال می کنیم. ما اطمینان حاصل می کنیم که نقشه شما دقیقاً همانطور باشد که دوست دارید.

ما در کفایتی دیزاین وسواس جزئیات داریم

ما از روش چاپ تخصصی Fine Art و تصاویر فوق العاده بزرگ استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که نقشه شما شامل هر جزئیات از مکان خاص شماست. همچنین چاپ تمامی تابلوهای ما بر روی کاغذ مرغوب و با چاپ دیجیتال و با کیفیتی بالا انجام می شوند. بنابراین، شما می توانید برای سال های زیادی از تابلو لوکیشن سفارشی خود لذت ببرید. پس فقط از این تابلو ارزشمند خود لذت ببرید!

این مطلب چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 43

تاکنون امتیازی ندارد! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

همانطور که این مطلب را مفید دانستید...

ما را در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *